Klachtenregeling
Klachtenregeling
Bij Baat streven we naar optimale dienstverlening. Mocht je toch niet volledig tevreden zijn, laat het ons dan weten! Onze debiteurenadministratie staat voor je klaar via +31 475 35 09 09 voor vragen of klachten over facturen. Voor overige klachten kun je contact opnemen met onze kwaliteitsmanager via kwaliteitsmanager@baat.nl. Wij zoeken snel naar een passende oplossing.

onze klachtenprocedure
Snelle reactie: elke klacht wordt met de grootst mogelijke zorgvuldigheid behandeld. Je ontvangt binnen enkele dagen een bevestiging en indien mogelijk ook een inhoudelijke reactie of een voorstel voor een oplossing.
Persoonlijk contact: we nemen binnen 2 weken contact met je op voor nadere toelichting of aanvullende informatie. Jouw vertrouwelijke informatie wordt altijd met de grootste zorg behandeld.
Procedure: in ons klachtenreglement vind je nadere informatie over de wijze waarop jouw klacht wordt behandeld.
Bij Baat werken professionals die gegronde kritiek waarderen. Dit helpt ons om onze dienstverlening continu te verbeteren. Klachten wegen zwaar in onze evaluatie, en we nemen waar mogelijk maatregelen om herhaling te voorkomen.
Wij staan altijd open voor feedback en zien elke klacht als een kans om nog beter te worden. Jouw tevredenheid is onze prioriteit.
Neem contact met ons op en laat ons weten hoe we jou nog beter van dienst kunnen zijn.
advies nodig?
Heb je het gevoel dat er meer potentieel in je onderneming zit dan je momenteel benut? Ben je op zoek naar manieren om je bedrijfsprocessen te optimaliseren, kosten te besparen en je winstgevendheid te verhogen? Bij Baat begrijpen we de uitdagingen waar ondernemers zoals jij mee te maken hebben.