Klokkenluidersregeling

Klokkenluidersregeling

Indien een personeelslid of een cliënt klachten heeft die onder andere betrekking hebben op de organisatie, op individuen of op cliënten, kunnen deze klachten anoniem kenbaar gemaakt worden. Lees hier de klokkenluidersregeling. Deze klachten zullen vertrouwelijk en objectief beoordeeld worden door de kwaliteitsmanager. U kunt de klachten mailen naar kwaliteitsmanager@baat.nl.

Klokkenluidersregeling
Klachtenregeling

onze beloftes 

Elke klacht wordt discreet en met de grootst mogelijke zorg behandeld.
Onze kwaliteitsmanager zorgt voor een objectieve en grondige evaluatie van jouw klacht.

advies nodig?

Heb je het gevoel dat er meer potentieel in je onderneming zit dan je momenteel benut? Ben je op zoek naar manieren om je bedrijfsprocessen te optimaliseren, kosten te besparen en je winstgevendheid te verhogen? Bij Baat begrijpen we de uitdagingen waar ondernemers zoals jij mee te maken hebben.